středa 19. dubna 2017

Recenze: Colourpop stíny a lippie stix


Ahoj všem po týdnu!
Mně se nějak porouchal počítač, takže jsem nemohla psát, ale aspoň jsem se naplno učila, že! (haha, jasně) Dneska spolu mrkneme na produkty od Colourpop, které už mám doma nějakou domu a tak bych se s vámi o ně chtěla podělit. Rozhodně se nejedná o žádnou novinku, ale tak co!

Colourpop je značka kosmetiky založená v roce 2014 v LA a od té doby zažila obrovský boom. Věci jsou levné, pohybují se kolem 5 USD za kus a jsou kvalitní, co víc si přát, že? Jsou známí hlavně díky svým stínům a právě lippie stix rtěnkám, ale teď už vyrábí i všelijaké rozjasňovače, bronzery, paletky a bůh ví co. Bohužel se tahle kosmetika dá sehnat jen na internetu na jejich webovkách (ZDE), kde musíte počítat s poštovným a samozřejmě dalšími poplatky pokud nakoupíte za větší částku peněz, nebo u nás na dekorativce, ale samozřejmě s přirážkou. Já jsem si objednávku nechala poslat do USA kde byl zrovna kamarád a přivezl mi ji.



Jako první jsem si vybrala tři odstíny super shock stínů. Na ofiko stránkách stojí 5 USD, u nás 259 Kč (haha). Balení je super, praktické a skvěle se zavírá i skladuje. Nápis se mi zatím neošoupal jako u rtěnek, tak uvidíme. Co bych vám k těm stínům řekla :D Čekala jsem větší bombu. Konzistence je něco mezi klasickýmim stíny a stíny gelovými. Doteď jsem nepřišla na to jak je nejlepší stín aplikovat, ale plochým štětcem to není nic moc, takže používám prsty. Výdrž je celodenní, ale mně takhle drží všechno, takže na mě tolik nedejte :D Zkrátka a jednoduše, stíny jsou fajn, rozhodně neurazí, ale čekala jsem něco víc, když zohledním ten boom kolem nich. Navíc si myslím, že budou brzo pryč, protože jsem stíny použila párkrát a už v nich mám prohlubeň. Za 5 dolarů super, 259 Kč bych za ně nedala :) Vybrala jsem si odstíny 3, Nillionare a I <3 this, které uvidíte na swatchích dole ve článku. Všechny jsou dost třpytivé, což u hnědých stínů moc nemusím, takže to asi taky bude kámen úrazu :)

Tady je I <3 this v akci, absolutně neumím fotit oči a vypadá to děsně, ale snad budete mít alespoň představu.


Z rtěnek jsem naopak nadšená hodně, a můžu vám říct, že 259 bych za ně určitě dala. Situace je stejná, na oficiálních stránkách je seženete za 5 USD. Jedná se tedy o Lippie stix rtěnky, píšou na sobě matte, ale to bych jim nevěřila :D Rtěnky jsou krásně krémové, pigmentované a jednoduše se vrství. Výdrž je klasická jako u krémových rtěnek, takže napití OK, ale po větším jídle rozhodně dodělat. Na rtech jsou opravdu moc příjemné, do vrásek nezalézají a stačí jedno přetřetí. Aplikátor je trošku jinak tvarovaný než u klasické rtěnky, ale kreslí se s ním moc hezky (jen doufám, že se časem neznetvoří) Obal je klasicky bílý s holografickým nápisem, ale bohužel se mi ošoupal jak rtěnky nosím v kabelce. Já jsem si vybrala odstín Lumiére (na kterém se nějak podílela Kathleen Lights) a Brink. Lumiére nosím častěji a je naprosto božský!

Aquarius

Aplikátor jsem si zapomněla vyfotit, takže jsem si fotku vypůjčila z oficiálních stránek, pro představu :) Zdroj zde.

Můj oblíbený Lumiere v akci.

Brink

A tady ještě pár swatchů na závěr :)

Tak abych to shrnula, colourpop můžu doporučit. Stíny podle mě nejsou taková pecka jako se z nich dělá a asi bych nemusela mít další, ale taky jsou fajn. Já bych ráda vyzkoušela ještě tekuté rtěnky, které jsou prý skvělé, ale musím se nejdřív přenést přes přirážku na dekorativce :D

Zkoušeli jste něco od Colourpop? :)

P.S.: Budu vám moc vděčná pokud začnete sledovat můj instagram :) Ráda bych se tam i rozjela ve stories a celkově rozjela i instagramový účet, budu ráda pokud se přidáte :) Instagram ZDE

22 komentářů:

  1. Tuto značku jsem ještě nezkoušela, ale na těch očních stínech se mi líbí, že jsou tak hezky třpytivé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Značku znám podle názvu, ale nezkoušela jsem. Zatím mám doma slušné zásoby, ale koukám, že to jsou přesně odstíny pro mě :-) podle toho co píšeš, jsou spíše průměrné. Ale z toho co mám doma, tak mám dražší i levnější a se všemi se dá udělat velká paráda :-) ale ta rtěnka v odstínu Brink, to je jiná... ;-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. mala som nejaký tieň a ten istý názor ako ty, tie rúže som nemala ale sú viac cvhálené ako tie matné a vybrala si si pekné odtiene :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Značku nepoznám, ale rúže sa mi skutočne páčia. Krásne odtieňe. Tieňe vyzerajú taktiež dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  5. O této značce jsem už slyšela.. Recenzi máš skvělou a ty bavičky na očích? Luxuní!! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Značku neznám, ale ty stíny vypadají moc dobře :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Rúže a tiene majú super pigmentáciu, škoda len, že ich u nás nemajú.

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, za tu cenu bezva produkty, muzou se sice objednat na internetu, ale to se prodraží no :)

      Vymazat
  8. Jak hodně koukám na Hauly, tak jsem celkem zaznamenala, že jsou stíny od této značky dost populární. Ale mám pocit, že jsem zatím nikde takhle swatche neviděla.:) Máš hezkou recenzi a stíny i rtěnky se mi moc líbí.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou, youtube je plnej colourpopu :D děkuji :)

      Vymazat
  9. Líbí se mi ty rtěnky, měla jsem od CP jedny stíny a moc mně nechytly...asi ta konzistence, nebo jsem měla nevhodný odstín...

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle značku jsem doteď neznala, ale ty oční stíny vypadají božsky!

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné odstíny. Stíny se mi líbí ale já osobně monostíny nevyhledávám, mám raději paletky. Asi mi to nestojí za to poštovné a další poplatky. U nás bych si je taky nekoupila, přijde mi rozumnější si místo toho koupit třeba menší paletku od Benefitu nebo Narsu než dávat za jeden stín tady tolik peněz. Můj názor ale nikomu ho nevnucuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletky taky preferuju :) Jsem na tom stejně, kdybych neměla zrovna kamaráda v USA, tak si to asi taky nekoupím, ale takhle jsem nemusela nic připlácet.

      Vymazat
  12. Ty joo, tak ty rtěnky jsou fakt pecka :) Stíny se mi líbí taky, bohužel aplikace prstama se mi s nehtama co měří půl kilometru moc neosvědčila, v případě, že si nechci vypíchnout oko, takže asi nic :D Ale barvičky jsou to fakt pěkný :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu naprosto :D to já mam kraťoučký, takže žádnej problém

      Vymazat
  13. Lovely shades od eyeshadows. Also the lipsticks are nice, especially the second! :)

    Kathy's delight / Instagram / Facebook

    OdpovědětVymazat
  14. oo to som rada,že čítam nejaký blog kde je colourpop. ja mám túto kozmetiku hrozne rada :)) parádny výber produktov:))

    Na mojom blogu práve prebieha súťaž o Nars Duo lícenku a bronzér, ak by si mala záujem, bola by som rada ak by si sa pozrela:)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  15. Značku neznám, i když to není nějaká novinka. Moc kosmetických značek neznám. Používám pár osvědčených a hlavně se nějak složitě nemaluji takže to bude taky asi tím.
    Ty oči máš namalované překrásně, jsi šikovná a hlavně jsou to krásné odstíny. Rtěnka je božská ta tvoje oblíbená Lumiere, to bych za ní ty peníze taky dala :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  16. Značku znám a vždycky mě lákaly jejich stíny, ale nechce se mi za jeden stín dávat 250 korun. :D Rtěnky vypadají dobře. <3 Moc ti sluší! <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu a případné komentáře! :)