sobota 27. května 2017

Recenze: Makeup Revolution Pro Illuminate


Tak a já mám odmaturováno, uf! Sice se pořád šprtám na příjmačky, ale aspoň část už mám konečně za sebou. Naštěstí všechno dopadlo dobře a dneska vám jako už plně odmaturovaná kosmetická fanatička ukážu můj nejoblíbenější rozjasňovač posledních dní.


Jako první, balení. Je naprosto obrovský! :D Produktu dostanete 15 g za 199 Kč, což je více než fajn.
Balení nemá zrcátko, což mně osobně nijak nevadí. Nejedná se o extrémně luxusní balení, nicméně je kvalitní a vše drží tak jak má. Produkt samotný má kostkovaný vzor, jediné co mě jako perfekcionistu rozčiluje je ten fakt, že celý produkt je v podstatě malinko natočený a svislé čáry se neshodují s písmem na víčku (jak lze vidět na prvním obrázku). Jsem hrozný rejpal a puntičkář a hrozně mě to vytáčí :D A taky to tak mám třeba jen já u svého kousku.


Tady máte rozjasňovač vyfocený ještě ve stínu pro lepší představu o odstínu. Nejprve jsem si říkala, že tohle na mě bude šíleně tmavé, ale opak je pravdou. Odstín mi sedí více než kdejaké klasické stříbrné kousky a to jsem typická bledulka. Co víc k tomu říct, vypadá nádherně!


Koukejte na toho krasavce! Podle některých srovnání jsem viděla, že by měl být podobný Mary Lou. To neporovnám, ale je to prostě fešák. Hlavním pozitivem je za mě ale rozhodně výdrž, protože tento rozjasňovač mi vydrží na tváři zatím nejdéle ze všech mých ostatních kousků.

Nevím jestli ho vůbec někdy spotřebuju, ale používám ho teď skoro každý den, což myslím mluví samo za sebe. Za mě vám tenhle rozjasňovač rozhodně můžu doporučit!

Jaké jsou vaše zkušenosti s Makeup Revolution?

P.S.: Na instagramu už mám skoro 70 sledujících, čehož si neskutečně vážím a budu ráda, pokud i vy se přidáte do té "instagram rodinky" :)

20 komentářů:

  1. Gratuluji k maturitě a přeji hodně štěstí u přijímaček :-) mimochodem tento rozjasňovač všichni hodně chválí. Také jsem na něj koukala v Rossmannovi a docela mě překvapilo, že je obrovský :-) od této značky pár kousků doma mám a jsem spokojená, ta kvalita není špatná...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Je opravdu velký, což je super! Podle mě ho budu mít hodně dlouho :D

      Vymazat
  2. Právě rozjasňovač od Makeup Revolution bych chtěla, ještě existuje jeden podobný od této značky a taky jsou na něj dobré recenze. Gratuluji k maturitě, tak jsme to zvládly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme holky šikovný :) Vím jaké myslíš, ty nové viď? Taky mě zaujaly :)

      Vymazat
  3. Gratulujem k maturite! :) Už máš voľno :D :D :D Ja čakám na svoje štyri skúšky, z toho moja prvá, utorková, bude tá najťažšia :( Drž mi palce! ❀ Ten odtieň je krásny! Možno sa po tomto produkt poobzerám! Makeup Revolution ako značku veľmi milujem ♥

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k maturitě a držím palce u přijímaček. S rozjasňovačem nemám žádné zkušenosti, ale vypadá dost dobře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám MUR veľmi rada a aj tento rozjasňovač vyzerá krásne :) zasmiala som sa na tých čiarach a nápise, asi by ma to tiež hnevalo :D
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá moc pěkně, taky jsem vždycky používala rozjasňovače jen do stříbrna, a včera jsem si na tváře napatlala jemně zlatý stín a teď když svítí sluníčko to vypadá moc hezky :) Moc gratuluji k maturitě!! ♥ A přeji pevné nervy u přijímaček :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem k maturite. :)
    Značku makeup revolution mám veľmi rada, hlavne ich paletky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulujem a ten rozjasňovač je pecka, krásny je a chcem ho. :D

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  9. Obrovská gratulace! Také už ji mám za sebou. :) Naprosto skvělý produkt. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Také gratuluji k maturitě. A držím palečky u přijímaček. Zrovna teď z jednich jedu domu a jsem rada ze to mam za sebou. Teď se musím začít učit ještě na jiné :D Rozjasnuje moc pěkné, také by se mi hodil k použití na ten můj bledy obličej :D Ale je za super cenu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratulujem k maturite! :) Mňa to čaká budúci rok :) Inak Makeup Revolution mám veľmi rada, no tento produkt som ešte neskúšala :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  12. Gratulujem ti :) A ten make-up nevyzerá zle :)

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji k maturitě a hodně štěstí u příjímacích zkoušek.:)
    Ten rozjasňovač je úžasný, ten chci! :-D konečně rozjasňovač, který vypadá, že za to stojí.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Gratulujem :) vyzerá super, značka Makeup Revolution je celkom fajn :)

    OdpovědětVymazat
  15. GRATULACE ! Jsi šikovná! :) Rozjasňovač vypadá dobře, tak snad bude skvěle sedět :)

    OdpovědětVymazat
  16. Síce oneskorene ale gratulujem k úspešne zvládnutej maturite! :) A ďakujem aj za túto recenziu, značku Makeup Revolution úplne zbožňujem, najmä ich paletky očných tieňov. Čo sa týka rozjasňovača, musím sa priznať, že mi v kozmetickej taštičke stále chýba ale plánujem to v blízkej dobe napraviť, možno aj kúpou práve tohto konkrétneho rozjasňovača. Sama som tiež bledulka, čiže by mi mohol sedieť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu a případné komentáře! :)