úterý 25. dubna 2017

Recenze: Štětce Petralovelyhair


Hezké úterní odpoledne všem! Já pořád sedím nad učením, takže jakákoliv šance prokrastinovat je skvělá, proto jsem se konečně dostala k napsání článku. Dneska se spolu podíváme na recenzi štětců od Péti, kterou jistě zná většina z vás pod přezdívkou petralovelyhair. Všechny kousky jsem kupovala v Rossmanovi, nebo na ofiko stránkách péti ve slevách v únoru (zmiňovala jsem vám dva nové štětce v novinkovém článku ZDE) Mám celkem 9 kousků, tak se na ně jdeme mrknout zblízka :)

Na začátek bych ještě ráda uvedla, že další štětce této značky již vyráběny nejsou, nicméně stále je seženete v prodejnách Rossman a také na několika webových stránkách. Tyto štětce by se měli snad brzo začít vyrábět pod značkou Dermacolu, což je jedině dobře, protože takhle skvělých štětců by byla škoda. Proč je Péťa už dál nevyrábí je zapeklité, pro vás co se na youtube moc nepohybujete, zkrátka a jednoduše na ni byl takový tlak a dělo se toho tolik, že si Petra dala pauzu. Teď už je ale zpátky a snad brzo budou i štětce :) Vím, že se nejedná o žádnou novinku, ale musela jsem se o ně s vámi podělit!


Celá kolekce štětců obsahuje celkem 2 řady - basic a master. Basic štětce jsou levnější (o pár korun) a mají černou rukojeť, kdežto Master řada má rukojeť bílou. Za mě mezi nimi žádný kvalitativní rozdíl, spíše jsou zde rozdílné tvary štětců. Rukojeť je dlouhá zhruba 14 cm, ze dřeva, tudíž velmi pevná, a také poměrně objemná, což preferuji, jelikož štětce se krásně drží a skvěle se s nimi pracuje. Štětiny jsou syntetické a velmi příjemné, jak u štětců na tvář či na oči. Štětce se samozřejmě již několikrát podrobili mému důkladnému praní, a zatím to všechny přežily bez jediného vypadnutého chlupu.


Jako první zde mám Basic sadu štětců, která vyjde na 549 Kč a obsahuje 5 ks štětců. A jaké kousky zde najdeme?
B01 -  klasický flat top na makeup, který plní očekávání a dělá přesně to co má. Já sama mám na makeup raději trošku měkčí štětce, ale pokud vám tento tvar vyhovuje, bude pro vás jako dělaný :)
B02 - určen především na pudr, ale já jsem si ho naprosto zamilovala na bronzer, protože je malinko menší a jednoduše skvěle se s ním bronzer zapracovává
B03 - ideální do záhybu oka, skvěle se mi s ním dělá tzv. cut crease look
B04 - používám asi nejvíce, je to klasický plochý štětec, ideální jak na korektor tak na třpytivé stíny
B05 - je takový skoro až pencil brush, ale trošku větší, řekla bych, že je to něco jako petit crease brush? :D no zkrátka se s ním skvěle dělají detaily jak v záhybu tak koutku oka

Kvalita je prostě fajn jak už jsem nahoře popsala, k tomu asi není co dodat. Husté štětiny, moc příjemné na tváři, skvělé a bytelné zpracování.

Štětce jsou k zakoupení i samostatně, ale cena je samozřejmě vyšší, za štětec na tvář zaplatíte 199 Kč a na oči 119 Kč. Pořád jsou to ceny ale hodně příjemné, a dost nízké na tak kvalitní štětce.


Nyní už přecházíme na master řadu, kde je cena za jeden štětec 249 Kč. Dají se koupit přesně tyto štětce i v sadě s pouzdrem za 999 Kč a bez pouzdra myslím 899 Kč. Jak už jsem říkala, rozdíl mezi kvalitou této a basic řady není, liší se jen barvou rukojeti a tvarem některých štětců. A jaké miláčky já to mám?


M52 - je můj největší miláček na makeup! Je měkký ale tvrdý zároveň, takže pro mě značka ideál! To v překladu znamená, že makeup nádherně zapracuje ale zároveň s ním můžu i roztírat a dělat všelijaké hlouposti co mě napadnou :D dalo by se s ním podle mě používat i krémové produkty, ale na ty já jsem levá, takže moc neposoudím


M53 - jsem očividně neuměla vyfotit nerozmazaně :D Tenhle štětec je skvělý na cokoliv chcete, na tvářenku, bronzer, rozjasňovač ale i na zapudrování například pod očima. Byl to můj první kousek téhle značky a rozhodně nelituju jeho koupě, i když nastartoval nutnost mít dalších 8 brášků :D


M54 - je klasický zkosený štětec, pro mě ideální na konturování. Nemám k němu co dodat, prostě je super :)


M55 - jsem musela nutně mít, protože miluju B02, kterou jsem zmiňovala výše. Štětce mi přijdou téměř identické, akorát tenhle používám hlavně na pudr (ani nevím proč). Pudr moc hezky zapracuje a skvěle se s ním pracuje.

No a to je asi všechno! Na mě to byla nezvykle dlouhá recenze, doufám, že jste se až sem prokousali a přežili to. Plh štětce miluju, je naprosto super, že se v drogeriích vyskytly takhle kvalitní štětce, a snad brzo budou pod Dermacolem, protože je škoda o ně přijít jenom kvůli zlým závistivým lidem, kteří si nemohou svoje poznatky nechat pro sebe a dokážou člověka vynervovat do takové míry, že přestane dělat co miluje.

Máte rádi Péťu? Jaká je vaše nejoblíbenější značka štětců?

P.S.: Zase se připomínám s instagramem, kde se snažím být aktivní když teď tolik nestíhám psát články a moc by mě potěšilo sledování :) (instagram ZDE)

27 komentářů:

  1. Já se na tyhle štětce kolikrát dívala, ale zatím nevlastním ani jeden, každopádně Péťu mám ráda :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  2. Štetce vyzerajú super, zišli by sa, pretože tie moje už vyzerajú dosť katastrofálne :-D

    Taly Rare

    OdpovědětVymazat
  3. Štetce od Péti mám a jsou moc super! Moc mě potěšily jak svou skvělou kvalitou, tak cenou - to, co dáš v Sephoře za jeden štětec, dáš u Péti za základní sadu :D
    http://beautybookbyhana.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani dražší štětce nemám, nevím jak o moc lepší by mohly být :D raději to investuji do něčeho jiného :)

      Vymazat
  4. Vypadají skvěle. Jsem zvědavá na ty ve spolupráci s dermacolem 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Štětce vypadají krásně a všichni si je chválí. Vyšší cena je pochopitelná, když jsou tak kvalitní. Zatím mám zásobu, ale až mi doslouží, plánuji koupit právě tyto :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Ty štětce vypadají dobře. Skvělá recenze, jako vždy :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Bohužel nevlastním ani jeden, ale vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na tieto štetce už pozerám veľmi dlho. Vyzerajú skvelo a kvalitne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě nějaké pořiď, budeš spokojená :)

      Vymazat
  9. Osobne by som tieto stetce s Dermacolom vobec nespajala. Dermacol ma urcite svojich vyvojarov, materialy a dodavatelov. Akurat sa tam da nalepka s jej menom. Ak dobre registrujem tak jej sady stetcov su z Ciny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petra vydala prohlášení, že její štětce se dovyprodají ale nemáme věšet hlavu, protože budou pokračovat ve spojení s Dermacolem. Jak to hodlá provést to nemám nejmenší tušení, ale nic z mé hlavy to není.

      Vymazat
    2. Ano, ale kvalitou budu ine ako tieto. Mozno lepsie mozno horsie, ale ak sa raz nieco vyraba v inej firme z inych materialov nemoze to byt predsa rovnake. Ze to budu rovnake stetce netvrdi ani Petra.

      Vymazat
  10. pekná recenzia, super že sú kvalitné, ja moc štetce nepoužívam, tak moc ani nevyhladávam :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerajú veľmi kvalitne a dobre! Ja mám najradšej štetce od Rimmel, ale rozmýšľam nad tým, že aj tieto vyskúšam ☺ Super recenzia!

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsemsi pořídila jeden a to z řady basic na vyzkoušení, konkrétně B02 na pudr, mám ho moc ráda, z počátku sje si nemohla zvyknout na tvar, protože jsem předtím používala úplně jiný :D Hezky se s ním pracuje, cena fajn.

    OdpovědětVymazat
  13. Tie stetce vyzeraju naozaj dobre, uz som nad nimi par krat rozmyslala, ale nejak som to potom stale odlozila
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  14. Veľmi si cením, že si uviedla, ktorý štetec na čo používaš :D Ja niekedy ani neviem, na čo niektoré z nich slúžia, preto ich používam tak, ako mi to vyhovuje. Vyzerajú fajn ✿

    * Spring Rosegal Haul *
    * Giveaway *

    OdpovědětVymazat
  15. Petra mi nevadí ale nejsem člověk, který by musel sledovat každé její video, to fakt ne. Ovšem závistivý lidé jsou a hold ne každý to vydrží. Takové věci dělají akorát zamindrákovaní lidi. Štětce od Petry jsou fajn, já jsem si koupila jeden na makeup č.B01 (flat top na makeup), mě právě tenhle typ štětců hrozně vyhovuje a tenhle LovelyHair považuji jako jeden z nejlepších co mám. Opravdu by byla škoda kdyby štětce skončily na dobro, to bych nechtěla. Na www stránkách Dermacolu už se dají objednat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a řekla bych že i ty ceny jsou velmi dobré za tak kvalitní štětce.

      Vymazat
    2. Taky nejsem její fanynka číslo jedna, ale štětce jsou super, to je hlavní :)

      Vymazat
  16. Tieto štetce registrujem, no mám svoje od Zoevy a tie sú fajn. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  17. Po štětcích jsem koukala, ale odrazovala mě jejich cena, ale pokud jsou opravdu tak dobré jak říkáš, tak si počkám na Dermacol a určitě si nějaký koupím! :D PLH.... No.... Mám na ní takový jinačí názor. Přijde mi, že na to, že jí je okolo třiceti mi prostě nepřijde dopspělá. Nohate, jenom můj názor. Dříve jsem ji ráda sledovala, ale teď už na ni vůbec nekoukám. :/
    Super článek! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Už dlhšie hladám dobré štetce a tieto vyzerajú super :) ďakujem za tip.

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. skvělá recenze, myslím, že jsem postřehla, jak sis je pořizovala.:) já mám ráda štetce od nějáké levné značky z Rossmana, teď si na název nevzpomenu. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu a případné komentáře! :)